Weer thuis….

2 juli 2022 - Tilburg, Nederland

Goedenavond allemaal,

Ja je leest het goed we zitten weer thuis, vanmorgen om 08:30 vertrokken en na 610km draaide we om 17:30 de camping op

C88B8A38-9154-4E55-8949-2F848536B895

De caravan daar weggezet, ff een bakkie bij Opa en Oma, en nu zitten we thuis voor de buis 😜

Trouwens in België bij het tankstation nog effe genoten van de plaatselijke tapas

39FD7853-AE2F-4F7A-91F9-F99FFD1677D7

38261666-B347-4C9F-8438-482C15A0949E
Das pas lekker eten 😂😂

Nu gaan we nagenieten van deze mooie vakantie waar we 6.260km met de caravan gereden hebben en 8.045km totaal, en dat met de huidige prijzen 😩 maar goed dat weerhield ons niet om deze geweldige reis te maken en jullie via dit medium mee te laten genieten 😜

Want dat jullie het wel leuk gevonden hebben merkte we wel aan de vele reacties, daarvoor allemaal bedankt, en als over een tijdje het fotoboek en de film klaar zijn dan zijn jullie van harte welkom om deze te komen bekijken

Nogmaals bedankt allemaal en tot kijk maar weer

Groetjes van Heleen en Koos vanuit een zonnig Tilburg 👍

1. Laura:
    2 juli 2022
    Het was leuk om jullie avonturen te volgen🥰.
    Deze reis en de avonturen neemt niemand jullie meer af. En mogelijk inspiratie wat je in de aankomende jaren nog willen gaan.
    Geniet lekker van jullie vertrouwde thuis omgeving, en welterusten voor straks. 😴😴 en tot morgen😘
  2. Gianni:
    2 juli 2022
    Het was leuk om te volgen. Jammer dat de blogs voorbij zijn. Lekker nagenieten.
  3. Marianne Hendriks:
    Welkom terug in Tilburg. De volgende reis kan gepland worden
  4. Will:
    Welkom thuis 🏠
  5. Danielle:
    Dag Koos en Heleen,

Goed te horen dat jullie weer heel en veilig thuis gearriveerd zijn.
    Vanavond weer lekker in het eigen bedje altijd het lekkerste!!! Althans dat vind ik 🤣
    Maar wat hebben jullie een prachtige vakantie gemaakt zeg!!!!

Tot snel…
  6. Ambro Marleen:
    3 juli 2022
    Hallo Koos en Heleen weer op het front knap gedaan 610km dat doe ik je niet na.
    Gr ons
  7. Lia vkuijk Gosens:
    4 juli 2022
    Hoi Koos en Koos wat fijn dat jullie veilig weer in Molenschot zijn aangekomen. Dan kunnen we weer gaan skbo .Maar we laten jullie even nog even met rust ,want het zal best een vermoeiende Reis zijn geweest .Ook vinden we het leuk dat we jullie reis hebben kunnen volgen ,met mooie foto's en de verslagen .Gr Toon en Lia en tot ziens
  8. Danielle:
    9 juli 2022
    Hé Koos en Heleen, zie jullie thuiskomst bericht nu pas… maar goed te horen dat jullie na ruim 8000km weer veilig thuis zijn en enorm genoten hebben. Dank voor het delen van al jullie belevenissen zodat toch een beetje met jullie mee op reis waren. Hoe was de eerste nacht weer in jullie eigen bedje en douchen onder jullie eigen douche? Toch altijd weer fijn om thuis te komen, toch? We zien elkaar snel weer en dan horen vast nog meer mooie en gedetailleerde verhalen over jullie fantastische trip! Groetjes van ons en tot snel