Op naar Alvito….

8 juni 2022 - Alvito, Portugal

Goedenavond allemaal,

Allereerst eenieder bedankt voor alle geweldige reacties, raar dat deze reis van ons bij jullie als volgers zoveel losmaakt, daar genieten wij des te meer van….

Maar goed vandaag weer een reisdag van Lissabon naar Alvito, in het binnenland van Portugal richting zuidwesten, en zo’n 170 km verder

Voor het eerst in dit land over de tolweg, en het laatste stuk binnendoor waarbij we twee dorpjes met smalle straatjes passeerden, nou ja smal 😜 caravan breedte + 10cm

Maar goed na een uurtje of drie arriveerden we op de camping, camping Markádia in Alvito dus, lijkt wel Croatië, een bos camping aan een groot stuwmeer

63572867-1B6F-4CFD-9C08-C144358C94A1
Hier staan we de komende vier nachten tussen de kurk bomen, en tja met een temperatuurtje waar jullie jaloers op kunnen zijn

4D9EDF95-219D-4039-B5F9-C1C6934362D7
De situatie voor de komende dagen, erg hee….

Maar goed we zijn er weer allemaal

0142E431-C405-49DC-80BD-08A2C1FD3E0A

8D8A1E9B-AE94-4452-B085-AC3FF3FA6DEC
Uiteraard staan ook wij weer helemaal gesteld

44DAC56C-36AB-4C3C-A03E-5F9EC1D78694
En ja wat hier in de omgeving te beleven valt moeten we nog zien te ontdekken 😁

Maar dat is weer iets voor de volgende keer

Zonnige groetjes vanuit Portugal,

Koos en Heleen

1. Laura:
    8 juni 2022
    Zonnig is het zeker. Maar geniet er weer van samen met de hele groep ☺️
  2. Ambro Marleen:
    8 juni 2022
    Ja mooi allemaal gaat goed zo te zien ,ik ,zou zeggen zet de hoed maar op sta je toch een beetje in de schaduw ,wij doen het met de paraplu ,veel geluk daar gr ons
  3. Koos en Heleen:
    👍👍👍
  4. Tiest en Lia:
    10 juni 2022
    Reactie van 10 juni,alweer een dag waar blijft de tijd te he Voor jullie is ook elke dag er een om van te genieten iets wat je zeker doet zoals wij kunnen lezen .Vandaag wolken met wat of andersom. Verder niets te beleven dus tot morgen met de groetjes en tot morgen doeiiiiiiiiii Tiest en lia
  5. Koos en Heleen:
    Tja, ik weet niet wat beter is, die wolken of net als hier 40gr
    Maar goed weer leuk om van jullie te horen
    Groetjes van ons….
  6. Lia vkuijk Gosens:
    12 juni 2022
    Het is hier weer warm .zorg voor de goede voorbereiding .zoals goe insmeren en je hoofd beschermen. Geniet van je reis gr Toon en Lia
  7. Tiest en Lia:
    14 juni 2022
    Gisteravond via telefoon het nieuws gehoord , het hele wel en wee dit laatste viel best mee.
    We kijken weer uit voor morgen , tot dan doeiiiiiiiii T en L