Afscheid in en van Albufeira.........

24 oktober 2023 - Albufeira, Portugal

Goedenavond,

We zijn inmiddels weer een paar dagen verder na de laatste post, maar ja er is op zich ook niet zo veel gebeurt, na de zondvloed van Jl. zondag:

f16d6d2f-2818-48f0-b12e-465420958c54

Nee dit is niet het strand met de zee, maar was het uitzicht van Henk en Alice........

Tja en als het dan zo'n bagger weer is dan beginnen de twijfels toch toe te slaan, en na goed overleg besloten Henk en Alice om weer terug Spanje in te duiken richting de oostkust (Crevillent) en wij vervolgen onze geplande route en kijken maar wat het weer daar de komende week gaat doen......

Een van de reden is ook dat wij een drie- tal goede redenen hebben om op tijd thuis te zijn, en Henk en Alice zijn daar dan weer vrijer in, dus om nu weer terug naar Spanje te gaan om in herhalingen te vallen zagen wij ook niet zitten 😥

Dus gisteravond in het restaurant genoten van ons (gezamenlijke) laatste avondmaal, helaas vergeten in alle emotie 😁 om hier een foto van te maken maar nog wel een van het mooie zwembad hier:

Dus vanochtend in alle vroegte zijn Henk en Alice vertrokken richting het oosten met als eerste (tussen)stop Granada waar ze laat in de middag aankwamen, de camping waar ze nu staan is niet hetzelfde dan eerder, maar ze hebben wel een geweldig uitzicht (lees mooier) op de Sierra Nevada dan vanaf de camping waar wij toen stonden:

bb48ac9a-1896-4f8b-a543-f317d1c6b789

2f777ec3-1954-41b2-bd20-05beb6068e68

Laten we maar hopen dat ze daar weer wel goed weer krijgen de komende tijd en dat de verdere reis allemaal voorspoedig verloopt, we hebben in ieder geval een leuke tijd met z'n vieren gehad, waarvoor nogmaals onze dank...... 👌👍

Tja en dan wij, wij gaan morgen vertrekken naar Evora, maar voor het zover was moest er eerst het een en ander opgeruimd en gedroogd worden:

Alles hangt weer lekker te drogen en de caravan is inmiddels al omgedraaid, klaar voor het vertrek......

En als je dan zo goed bezig bent geweest verdien je een bonus, dus hoppa de fiets gepakt en op naar Albufeira waar we konden genieten van het prachtige wolkenspel boven de oceaan:

Het lijkt allemaal heel erg maar we hebben vandaag een geweldig mooie dag gehad met temperaturen richting de 25 graden en das wat anders dan in Nederland begrijp ik 😜

Albufeira staat bekend om zijn tunnel van het stadje naar het strand, maar er is nog een tunnel, deze passeer je als je van de camping naar Albufeira rijd en terug uiteraard, en dat is een prachtig ding  waar je hele mooie muurschilderingen aantreft:

04a44584-45ef-4b47-9588-3628f38763b3

a0c3dbe4-4ee7-4b7f-b11d-93e7571bf458

De making off van de laatste twee 🤣.....

En deze vind ik persoonlijk wel heel gaaf:

Met een bootje uiteraard......

Na thuiskomst de laatste zaken ingepakt en in de auto gelegd, dit verslag geschreven en nu maken we ons op om te gaan eten, met z'n tweeën voor het laatste avondmaal op de camping hier... 😋

Dus tot de volgende keer vanuit een ander locatie weer......

Groetjes van ons..........

1. Henk en alice:
    24 oktober 2023
    Lieve Heleen en Koos, dank jullie wel voor de geweldige weken en gezelligheid.
    Heel gaaf dat je mijn foto's ook gebruikt hebt.
    Wij hopen dat jullie nog een goede reis krijgen en hopelijk met mooi weer.
    Nogmaals dank voor alles.
  2. Koos en Heleen:
    26 oktober 2023
    Ook jullie nogmaals bedankt en een voorspoedige reis met mooi weer toegewenst
    Groetjes van ons
  3. Ties en Lia:
    Dinsdag 24 okt 21 uur
    Goed begrepen ga je met je tweetjes verder .Wat is voordeel of nadeel . Cruif heeft gezegd dat alle nadelen zijn voordelen heeft , laten we het daar maar ophouden .Jullie twee zal ook best lukken.De foto’s waren weer mooi, vinden wij ook leuk
    Hier wordt het ook koud dus geniet nog van de zon
    Zolang het kan De groetjes en tot dan , Tiest en lia doeiiii
  4. Koos en Heleen:
    26 oktober 2023
    Ook wij gaan ervan uit dat het wel zal lukken hoor 😉
    Dank je voor de complimenten over de foto's
    Groetjes van ons allebei....
  5. Ambro Marleen:
    24 oktober 2023
    Hallo Koos en Heleen, wat mij opvalt is dat jij Koos wel iedere keer mooie en duidelijke verslagen schrijft, petje af en ja nu ieder zijn kant op ook niks mee en weer verder hoppa veel succes verder en geniet er van
  6. Koos en Heleen:
    26 oktober 2023
    Bedankt voor de complimenten en genieten doen we nog steeds hoor
    Gr van ons
  7. Laura:
    24 oktober 2023
    Een goede vakantie nog verder met zijn 2-en. Maar dat gaat jullie ook wel lukken.
    En ik hoop dat jullie de komende dagen wat beter weer krijgen😊
  8. Koos en Heleen:
    26 oktober 2023
    Laten we dat dan ook maar hopen 🤷‍♂️
    Gr van ons
  9. Danielle:
    24 oktober 2023
    Wat een prachtige muurschilderingen. Hoe knap!!! Veel plezier nog met z’n tweeën met hopelijk mooi weer! Groetjes van ons
  10. Koos en Heleen:
    Dank je
    Groetjes terug
  11. Lia vkuijk Gosens:
    24 oktober 2023
    Ja zeker, wat een prachtige muurschilderingen. Nog een goede en veilige reis samen .jullie hebben het leuk gehad met z,n vieren .Daar kunnen goed op terug kijken Gr Toon en Lia
  12. Koos en Heleen:
    26 oktober 2023
    We gaan ervan uit dat het allemaal goed gaat Lia 👍👍