Halfweg......

4 november 2023 - Saint-Georges-lès-Baillargeaux, Frankrijk

Goedenavond allemaal,

Yep je leest het goed we zijn inmiddels inderdaad Halfweg..... In Frankrijk wel te verstaan 😜

Zoals de laatste keer geschreven zijn we twee nachten in Salles blijven staan in verband met de weersvoorspellingen en zo hadden we dan gisteren de kans om richting de kust te rijden naar het "Bassin d'Arcachon", dit was een dikke dertig kilometer van de camping af, dus wij op pad.

Daar aangekomen de auto geparkeerd en uitgestapt, tjonge wat een wind zeg, met mooie schuimkoppen op het water:

Aangezien video meer zegt dan een foto heb ik weer twee video's geplaatst op deze blog, dan zie je hoe mooi het eigenlijk allemaal is, maar toch blij dat we weer in de auto konden gaan zitten voor de rit terug naar de camping 😉

En vanochtend was het weer inpakken geblazen waarna we op tijd vertrokken naar het midden van Frankrijk zo'n 310 kilometer noordelijker net voor Poitiers (weer van jullie uit gezien) op de camping "Le Futuriste" bij het plaatsje Saint-Georges_lés-Baillargeaux, vlak bij Futuruscope voor diegene die het kennen, ken je het niet dan is er nog hoop: Google.... 😂

Maar goed tegen tweeën arriveerden we hier op de camping:

Best wel een aardige camping met een mooi overdekt zwembad, wat inmiddels uiteraard dicht is.

Hier blijven we één nachtje staan en morgen gaan we weer verder naar een camping net voor (van ons uit gezien) Parijs, daar blijven we twee nachten en dan gaan we dinsdag naar de laatste camping in de buurt van Rijsel net voor de Belgische grens, en als het dan allemaal goed gaat zijn we Woensdag weer thuis...... 😢😊 (de traan omdat het weer voorbij is en de lach omdat we dan weer thuis zijn.....)

Maar voor het zover is horen jullie nog wel van ons....

Fijne avond nog allemaal en tot de volgende keer maar weer,