Parijs............

5 november 2023 - Villiers-sur-Orge, Frankrijk

Goedemiddag,

We zijn weer een etappe verder en staan inmiddels op de voorlaatste camping van deze reis, in Villers sur Orge, een voorstadje van Parijs op camping Paris Beau Village. (de Beau staat voor Beautifull) en de camping mag er ook best wel zijn.........

Gisteren avond nog flink wat wind gehad op de camping en wel zodanig dat er een twee- tal campers nog verplaatst werden ivm afwaaiende takken, en ook wij werden weer flink door elkaar gehusseld maar dat was het dan ook.... 😊

Even voor de wielerliefhebbers onder ons het EK veldrijden was hier redelijk dichtbij en daar waren de wedstrijden gisteren niet voor niets afgelast 😥🤦‍♂️

Dus vanochtend op tijd vertrokken en met best wel veel wind onderweg, maar wel de hele dag droog weer ,arriveerden we om 14:00 uur hier op de camping:

De entree en receptie.....

Tja en dan is het weer opbouwen geblazen maar na een klein half uurtje staan we dan toch weer gesteld:

Best wel flinke plekken hier..........

We staan hier voor twee nachten dus een mooie gelegenheid om morgen Parijs in te trekken, en wat we daar gaan doen dat lezen jullie de volgende keer weer wel,😋