Albufeira.......

20 oktober 2023 - Albufeira, Portugal

Goedemiddag allemaal weer vanuit een momenteel zonnig Portugal,

Tja dat was gisteren wel ff anders, goed en wel op weg met de grens van Portugal in het zicht pakte zich donkere wolken samen waar het even later fors uit regende met veel wind, dus de snelheid maar aangepast en zo reden we dan toch Portugal binnen:

7455bc95-8168-410a-8020-859149caf9b8

c3b863d9-5414-49b6-b39c-7734675be25c

7fd95160-e2cf-42b1-b0b3-caf4ae8b6fcc

De grens bevind zich in het midden van de rivier onder deze brug.......

b3c7a5b9-40be-440b-8a6d-d58d86e49542

De Algarve waar het meestal goed weer is maar nu dus ff niet 😡

Een dik uur later arriveerden we bij Camping Albufeira:

IMG_7525

IMG_7526

IMG_7527

Dit is voor ons de derde keer dat we deze camping aandoen, na 2007 en vorig jaar nu weer dus, en voor onze reisgenoten de tweede keer.

Gelukkig was het net droog om alles op te zetten wel iets verder uit elkaar deze keer maar dat is niet anders en omdat het zo hard waaide met zelfs stormwaarschuwingen de luifel er nog maar niet aangehangen, dat komt morgen wel.....

Nadat we zo stonden en het iets minder hard regende wilde we de "kroeg" in om wat te drinken, maar alles was gesloten en uiteindelijke belande we bij de campingwinkel waar we twee flessen wijn kochten die we buiten op het (zeiknatte) terras mochten opdrinken, dus zo geschreven zo gedaan, we hadden immers tocht wat te vieren:

IMG_7517

Proost......

Zo ook onze gasten:

IMG_7518

Uiteindelijk was het dan zover dat het restaurant de deuren opende en gingen lekker eten met het mooie uitzicht over het zwembad:

IMG_7521

Aangezien het hier in Portugal een uur vroeger is dan in Nederland, was het na het eten al hartstikke donker wat weer wel een mooie foto opleverde van het zwembad:

IMG_7522

The pool by night........

Thuis gekomen nog ff wat gezeten waarna we ons bedje weer opzochten.

Vanochtend de luifel er dan maar aan gehangen zodat we toch nog wat buiten kunnen zitten en de fietsen droog staan:

IMG_7524

Ons stekkie..........

En dat zo'n reis best wel vermoeiend kan zijn getuigd onderstaande foto van ons reisgezelschap:

IMG_7528

En dat zijn dan de jonkies 😜👍

Inmiddels is het best wel lekker weer geworden met het zonnetje erbij dus daar genieten we dan maar weer van en dan zien we wel wat de komende dagen ons gaan brengen....

Groetjes daar van ons..........

1. Laura:
    20 oktober 2023
    Fijn dat je weer een rit verder zijn. Zijn jullie zo slaapverwekkend? 🤣🤣🤣Geniet er van samen,❤️😘
  2. Koos en Heleen:
    21 oktober 2023
    Dat zullen we zeker doen👍
  3. Lia vkuijk Gosens:
    20 oktober 2023
    Was dit jullie trouwdag vandaag ,wat jullie moesten vieren ? Ģr Toon en Lia
  4. Koos en Heleen:
    21 oktober 2023
    Yep dat was het inderdaad 😜👍
  5. Lia vkuijk Gosens:
    21 oktober 2023
    Koos en Heleen Nog van Harte Gefeliciteerd met jullie Trouwdag. Groetjes Toon en Lia
  6. Koos en Heleen:
    Dank jewel
  7. Fam broeders:
    23 oktober 2023
    Haha die dachten: we staan nu niet naast elkaar dus we worden vast niet gesnapt 😂 nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  8. Koos en Heleen:
    24 oktober 2023