Op naar Granada….

28 september 2023 - Granada, Spanje

Goedemiddag allemaal,

Gisteren lekker een dagje gerelaxt op de camping, wat opgeruimd en gewassen waarna we savonds nadat de zon onderging:

IMG_7232
nog een keer op het terras gegeten hebben

IMG_7234
En nadat nog wat foto’s van het nachtleven genomen te hebben:

IMG_7235

IMG_7236
…. was het al vroeg bedtijd, want vandaag stond er weer een reisdag op het programma richting Granada

Vanochtend zo rond negen uur vertrokken vanaf de camping en nadat we na zo’n twee uur  onderweg een bakkie gedaan hadden weer op pad voor het laatste stukkie…….

Maar ja, wat denk je eenmaal op de snelweg een klap…. en inderdaad een klapband voor Henk en Alice:

19e7e8d7-1176-4899-bcfd-df102ace068c a76091de-f347-468a-9f07-0ff819ecb6e2

a66e6991-a89c-4b61-9d40-28186e42f491

Gelukkig hadden we samen voldoende gereedschap bij om deze te vervangen, de pest is dan dat alles onderin ligt zodat je zowat heel je auto leeg moet halen 😢

Tis wel een heel avontuur om zoiets te moeten doen terwijl het verkeer langs je heen raast maar dat was niet anders, maar goed een klein uurtje later was de band verwisseld en konden we onze reis vervolgen…..😎

Anderhalf uur later waren we dan op de plek van bestemming, camping Reina Isabel in La Zubia, pal tegen Granada aan:

IMG_7243

Caravans opgesteld en een welverdiende borrel (voor de schrik) tot ons genomen 🥂:

IMG_7241
ons stekkie……

IMG_7242
En dat van Henk en Alice…….

Strakjes wat eten en dan maar zien wat we hier allemaal weer gaan beleven

Groetjes van het kwartet 😜

1. Henk en alice:
    28 september 2023
    Alle lof voor Koos, want terwijl ik de ANWB aan het bellen was, had Koos de band eraf en de nieuwe erom. Het was geen Max pitstop van 2 seconden, maar dat vonden we niet zo erg. Echt top!!!
  2. Koos en Heleen:
    28 september 2023
    Ach een pitstop van 45 minuten is toch ook goed, Max staat niet langs de snelweg 😂 en heeft ook wat meer personeel om de bandjes te wisselen 👍
  3. Shelley Van Hees-Zuidema:
    Papa en mama Jullie hebben ook altijd pech 😩😩
  4. Koos en Heleen:
    29 september 2023
    Zolang het bij wat materiële zaken blijft mogen ze nog niet mopperen ☺️ het had allemaal veel erger kunnen zijn
  5. Laura:
    28 september 2023
    Dus niet allemaal een goede reis gehad. Maar gelukkig dat het veilig is opgelost. Nu lekker genieten met 4-en daar.
    En hopelijk volgen er ook weer mooie foto's van Granada de komende dagen🥰💋. En genoeg drinken🥂🍻🍷🍺 met die temperatuur
  6. Koos en Heleen:
    29 september 2023
    Het viel gelukkig allemaal wel mee, dus we gaan gewoon weer door👍
  7. Diana:
    Op naar het Alahambra dan
  8. Koos en Heleen:
    29 september 2023
    Dat staat wel in de planning 😇😜
  9. Lia vkuijk Gosens:
    2 oktober 2023
    Bijna alles wat Koos ziet ,maken de handen het wel hé Koos .Het is weer opgelost gelukkig. Nu weer genieten samen van de mooie omgeving .We zien de foto,s graag tegemoet Gr Toon en Lia