Malaga........

5 oktober 2023 - Elviria, Spanje

Goedenavond weer allemaal,

Hier zijn we weer met een nieuwe update vanuit het zonnige Spanje aan de Costa del Sol, waar we vandaag de stad Malaga bezochten.

Malaga dus, een klein uurtje rijden over de A7 richting het oosten, maar dan heb je ook wat, de auto geparkeerd in het centrum en te voet over de boulevard naast de haven gelopen richting het "Plaza del Torres":

DSC_0466

Hier worden weinig gevechten meer met de "Torres" gehouden dus word het steeds meer gebruikt voor concerten met de plaatselijke Fransje Bauers of zo 🤩

Goed verder maar weer langs het Palacia wat boven op de heuvel staat:

DSC_0467

En door een mooi parkje met bankjes en wat al niet meer:

DSC_0470

DSC_0471

Op naar het echte centrum waar bij het begin de universiteit staat:

DSC_0479

DSC_0480

Verder langs de vele standbeelden:

DSC_0472

DSC_0493

DSC_0495

Op naar de Kathedraal:

DSC_0490

DSC_0491

Een mooi ding van buiten, hoe het van binnen is zullen we nooit weten, want 8 euro pp vonden we toch wel iets te gortig 😡

En al zwalkend door deze stad kom je ook weer een hoop fonteinen in alle soorten en maten tegen:

DSC_0497

DSC_0500

Kortom een mooie mediterraanse stad wat zeker de moeite waard was om te bezoeken. 👍

Tot zover maar weer,

Op naar de volgende up-date......

Groetjes van ons

1. Ambro Marleen:
    5 oktober 2023
    Malaga is best mooi en imposant, er is ook een haven die vrij groot is ,misschien een hint ,verder veel geluk,met jullie avontuur gr..........ons
  2. Koos en Heleen:
    6 oktober 2023
    Klopt helemaal, ook de haven hebben wij gezien met cruiseschepen, jachten etc.
    Maar bedankt voor de tip 😜👍
  3. Laura:
    5 oktober 2023
    We zullen de regio Malaga spoedig gaan ontdekken😇. Wij kunnen niet wachten
  4. Koos en Heleen:
    6 oktober 2023
    Nog ff geduld 😜
  5. Lia vkuijk Gosens:
    7 oktober 2023
    Malaga een mooi stadje ,Waar je toch weer mooie foto, s kon Maken gr Toon en Lia