Malaga........

5 oktober 2023 - Elviria, Spanje

Goedenavond weer allemaal,

Hier zijn we weer met een nieuwe update vanuit het zonnige Spanje aan de Costa del Sol, waar we vandaag de stad Malaga bezochten.

Malaga dus, een klein uurtje rijden over de A7 richting het oosten, maar dan heb je ook wat, de auto geparkeerd in het centrum en te voet over de boulevard naast de haven gelopen richting het "Plaza del Torres":

Hier worden weinig gevechten meer met de "Torres" gehouden dus word het steeds meer gebruikt voor concerten met de plaatselijke Fransje Bauers of zo 🤩

Goed verder maar weer langs het Palacia wat boven op de heuvel staat:

En door een mooi parkje met bankjes en wat al niet meer:

Op naar het echte centrum waar bij het begin de universiteit staat:

Verder langs de vele standbeelden:

Op naar de Kathedraal:

Een mooi ding van buiten, hoe het van binnen is zullen we nooit weten, want 8 euro pp vonden we toch wel iets te gortig 😡

En al zwalkend door deze stad kom je ook weer een hoop fonteinen in alle soorten en maten tegen:

Kortom een mooie mediterraanse stad wat zeker de moeite waard was om te bezoeken. 👍

Tot zover maar weer,

Op naar de volgende up-date......