Haloween en weer op weg.....

1 november 2023 - La Puebla de Arganz贸n, Spanje

Goedenavond,

We zijn weer dik 340 kilometer verder, of dichter bij huis, tis maar hoe je het bekijkt.

We zitten momenteel in Noord Spanje, links onder Gasteiz, en zo'n 144 kilometer voor de Franse grens, maar dat is iets voor morgen, eerst maar eens terug naar gisteravond, we zouden gaan eten weet je nog wel 馃槈.....

Komen we binnen in het restaurant van de camping is heel die tent versierd in verband met Haloween:

Tja en dan kom je ook nog de raarste figuren tegen:

7d9d012d-a377-4fc0-8099-c666a8155ae0

9cc0865a-2c60-4b1a-8272-0ff9de0155e7

Kortom het was best wel gezellig want na een tijdje liep alles vol en zelfs buiten onder de "iglo's" zaten ze te eten:

Nadat we lekker gegeten hadden togen we naar de caravan om op tijd naar bed te gaan, want voor vandaag stond er weer een verplaatsing op het programma naar Camping聽 el Roble Verde in Nuvilla, Noord Spanje, de laatste in Spanje want morgen trekken we Frankrijk weer in.

Het was wel zwaar bewolkt onderweg maar gedurende heel de rit bleef het verder droog met wel veel wind in het laatste stukkie, ook het landschap veranderde weer van het vlakke en glooiende landschap in het begin tot de eerste bergen aan het eind:

5c7e80ca-723e-441e-94a7-c0439f284a63

0c092c94-5d2d-4b69-b9be-dd638af1797c

Na de middag arriveerden we dan op de door ons vooraf uitgezochte camping:

Compleet met een overdekt zwembad zelfs, maar dat is dus dicht 馃槖

Een plekkie was zo gevonden want er staat haast niemand:

Als je goed kijkt zie je ons in het midden ergens staan.... 馃槈

Hier dus...........

Inmiddels is het alweer hartstikke donker, dus word het zo dadelijk eten, een potje dobbelen met een borreltje en op tijd naar bed want morgen verlaten we Spanje zoals eerder gezegd.......

Dus voor nu groeten wij jullie vanuit Spanje en zeggen dan Hasta la Vista 馃槏

En tot de volgende keer maar weer 馃檶

Foto鈥檚

1. Laura:
    1 november 2023
    Geniet van jullie avond samen en morgen weer een goede doorreis馃槆
  2. Koos en Heleen:
    Is allemaal weer gelukt 馃憤馃憤
  3. Lia vkuijk Gosens:
    1 november 2023
    Dus in Spanje doen ze ook aan Halloween!,Dat was ook weer leuk . Morgen een goede reis. En wanneer zijn jullie weer thuis ? Zodat we weer kunnen skippo. Gr Toon en Lia.
  4. Koos en Heleen:
    2 november 2023
    De reis is allemaal weer goed gegaan en zoals het er nu naar uitziet zijn we eind volgende week weer thuis, maar je weet het maar nooit......
    Groetjes van ons
  5. Ties en Lia:
    Don 2 nov 11 uur
    De koffie is op dus tijd voor een berichtje , dat is niet erg veel. Het is nu wel droog , maar de wind doet wel erg goed zijn best
    De foto鈥檚 zijn weer erg mooi . Nog een kleine week en het zit er weer op . De groetjes en tot dan Lia en Tiest doeiiiiiiiiii.
  6. Koos en Heleen:
    2 november 2023
    Okee, we begrijpen dat het bij jullie flink te keer gaat maar hier valt het alsnog allemaal wel mee,