De tweede etappe…..

13 september 2023 - Tain-l'Hermitage, Frankrijk

Goedenavond,

We zijn weer een heel stukkie verder en kunnen Spanje al haast ruiken 😜

Nou ja spreekwoordelijk dan, maar goed vanochtend om 09:15 vertrokken uit Nancy en uiteindelijk arriveerden we wat later in de middag op de door ons geselecteerde camping in Tournon sur Rhône ( vrij vertaald een gehuchtje aan het water 😂) maar………

Yep, een bordje met Complet op de deur, en da betekent “vol”😡 maar tegen beter weten in toch naar de receptie gegaan en daar wist de vriendelijke dame te vertellen dat er zo’n 6km verder nog wel een camping was die niet complet was, dus de auto weer in en op weg……

Volgens haar moesten we verder, dan rechts, bij de rotonde….. etc etc, zeker nog nooit van navigatie gehoord 😢 maar ze bedoelde het goed, kortom

Om 17:00 uur arriveerden wij op camping Chante-Merle in Chantemerie-les-Blés, tja zo komde nog eens ergens…..

Dit is te vinden links (vanuit nl gezien) van de snelweg A7 “autoroute de solei” zo’n 24km voor Valence, dus zo’n 500km voor de camping in Malgrat de Mar waar er al twee op ons zitten te wachten😜

Henk en Alice tot morgen we zijn op de goede weg…..

Word vervolgd,

Gr van ons

1. Henk en alice:
    13 september 2023
    De ober op het terras is geïnformeerd dat jullie in aantocht zijn. Hij weet inmiddels wie de "good guy" is. Ik heb gezegd: de "uggly guy" is onderweg.

GRAPJE!!!
  2. Koos en Heleen:
    13 september 2023
    Ik hoor net dat we omdraaien en weer op weg naar huis gaan….

Grapje 😂
    Ach gelukkig spreken ze daar alleen maar Spaans….😜👍
  3. Laura:
    13 september 2023
    Weer een etappe verder, hopelijk mooi🏖🌞 weer in Spanje. Geniet van de laatste avond met 2-en. Ook groeten van Rolf
  4. Koos en Heleen:
    Volgens mij is daar het weer beter dan hier, onderweg ook veel regen gehad met een temperatuur schommelend tussen de 18 en 20gr maar hier was het al 22gr toen we aankwamen maar het begon weer wel te regenen….. gelukkig maar een klein buitje en nu is het heel de tijd al droog
    Maar morgen gaan we naar de zon

Gr van ons
  5. Laura:
    13 september 2023
    Mooi temperatuurtje, en gelijk richting strand😇🏖