Van Spanje naar Frankrijk met de wind in de rug...........

2 november 2023 - Salles, Frankrijk

Goedemiddag,

Vannacht heeft het flink gewaaid op de camping tot zelfs windkracht 6 maar vanochtend viel het allemaal wel mee dus toch besloten om aan te koppelen en op weg te gaan voor de volgende etappe.

Deze bracht ons van Spanje naar Frankrijk waar wij rond de middag de grens overstaken:

cf4a0759-9764-4c99-bc34-d164e868da68

Inderdaad met veel regen........

66e5ee0c-7ea7-4297-9c8a-be5b31111b72

De grens is hier tevens een tolstation..............

Nog ff wat gegeten onderweg met een lekker bakkie Cappuccino en verder maar weer, gelukkig viel de wind allemaal wel mee, ik heb hem maar 3 - 4 keer gevoeld onderweg dus dat mag geen naam hebben (in de rit van Spanje naar Portugal was het allemaal veel erger).

En zo arriveerden we om 14:30 uur in Salles op Camping Parc du Val de l'Eyre zo'n 50 kilometer schuin onder Bordeaux vanuit Nederland gezien 🤣

Plaatsje uitgezocht en alles weer gestald:

Aangezien er in Frankrijk langs de westkant morgen nog de hele dag veel wind, onweer en regen verwacht word blijven we hier twee nachten staan, een mooie gelegenheid om morgen ff naar de kust te gaan om te zien hoe onstuimig de zee is 😜

En daar zullen we jullie een van de komende dagen weer wel over bijpraten, dus tot dan maar weer,

Groetjes van ons uit Francia.......